E mërkurë, 15 Janar, 2025
-1.7 C
Pristina

Këngët e Parashqevi Simakut: Si u gjeneruan miliona euro dhe kush përfitoi?

Klikoni Këtu për t'u bërë pjesë e kanalit të InfoKosova në Youtube.

Këngët që qarkullojnë në Youtube, të cilat kanë si interpretuese në skenë artisten e mirënjohur Parashqevi Simaku, mund të jenë gjeneruar deri në 1 milion euro, një shifër që shocked komunitetin muzikor.

Drejtori i Acromax Media, Aldor Nini, në një intervistë për Vip Magazine, dhënë gazetarit Gurjan Doçi, zbuloi se ka shumë palë të treta që kanë hedhur në Youtube materialet e artistës, duke gjeneruar deri më tani rreth 100 milion klikime. Ky numër masiv klikimesh tregon për popullaritetin e lartë të këngëve të Simakut, por hedh alarmin për shkeljet e mundshme të të drejtave të autorit.

Nini shpjegoi se të gjitha të drejtat e këngëve të Simakut i takojnë RTSH-së, e cila është entiteti i vetëm që mund t’i publikojë zyrtarisht këto materiale artistike. Ai nënvizoi se Youtube paguan për ato që prodhon videon dhe audion, por interpretuese si Simaku nuk mund të përfitojnë asnjë cent nga këto ndihma, pasi ato shkelen nga palët e treta.

“E vërteta është se këngëtarja do të merrte të ardhurat vetëm nga agjensitë kolektive, ndërsa nga Youtube nuk mund të marrë asnjë të ardhur. Ka shumë palë të treta që nuk kanë të drejta dhe e kanë hedhur këngën e saj në platformë,” shpjegoi Nini, duke kërkuar një zgjidhje për këtë problem kompleks që ka prekur shumë artistë.

Një rast i njohur që ngriti shqetësime ishte ai i Pirro Çakos, i cili bllokoi disa nga kanalet që kishin publikuar këngën e Parashqevi Simakut me titullin “E duam lumturinë”. Nini shpjegoi se në këtë situatë, edhe të drejtat e autorit i takojnë RTSH-së, që do të duhet të shpërndajë të ardhurat e kësaj kënge te të gjithë ata që kontribuan në prodhimin e saj.

“Pirro Çako, si kompozitor i një nga këngëve, përpiqet që të heqë disa nga videot për t’i publikuar në kanalin e tij. Por, është e rëndësishme të theksojmë se ai gjithashtu nuk e ka të drejtën e videos, dhe pas tij të ardhurat duhet t’ i shkojnë RTSH-së,” deklaroi Nini. Kjo ngre pyetje të tjera mbi mënyrën se si të drejtat e autorëve dhe pronësisë shpërndahen në industrinë muzikore shqiptare.

Ky skandal ka nxjerrë në pah nevojën për një sistem më të rreptë dhe transparent për mbrojtjen e të drejtave të autorëve. Shumë artistë dhe kompozitorë kërkojnë që të drejtat e tyre të respektohen dhe që ata të kenë akses të drejtë në të ardhurat që gjenerohen nga puna e tyre e palodhur. Këto shqetësime janë të lidhura ngushtë me transformimin e industrisë muzikore, ku teknologjia dhe platformat digjitale kanë revolucionarizuar mënyrën se si muzika shpërndahet dhe konsumon.

Industria muzikore po kalon një periudhë të vështirë, dhe artdashësit presin që autoritetet të ndërhyjnë për të mbrojtur artistët dhe për të siguruar që ata të përfitojnë nga puna e tyre. Parashqevi Simaku, si një nga figurat më të njohura të muzikës shqiptare, përfaqëson një shembull të qartë të sfidave me të cilat përballen ata që punojnë në këtë fushë. Është në dorë të sideve të angazhuara që të krijojnë një mjedis të drejtë dhe të barabartë për të gjithë artistët në Shqipëri.

Kjo situatë printon gjithashtu një debat më të gjerë për rolin e mediave sociale dhe platformave online në shpërndarjen e muzikës. Ndërsa këto platformat ofrojnë mundësi të reja për artistët e rinj, ato gjithashtu paraqesin rreziqe të mëdha kur vjen puna te mbrojtja e të drejtave të autorit. Pjesë e këtij debati është nevoja për më shumë edukim dhe informim mbi këto çështje, si për artistët, ashtu edhe për ata që konsumojnë muzikën e tyre.

Ajo që është e rëndësishme është që artistët të mbesin të vetëdijshëm për të drejtat e tyre dhe të kërkojnë mbështetje nga organizmat përkatëse për të mbrojtur punën e tyre. Rasti i Parashqevi Simakut është një thirrje për veprim, dhe tregon se është e domosdoshme që të luftojmë për një sistem më të drejtë dhe më të qëndrueshëm për artistët në Shqipëri.

PROMO

Nga Rubrika