{"id":335507,"date":"2025-08-08T08:00:39","date_gmt":"2025-08-08T06:00:39","guid":{"rendered":"https:\/\/infokosova.net\/?p=335507"},"modified":"2025-08-08T08:00:39","modified_gmt":"2025-08-08T06:00:39","slug":"rreziku-i-fshehur-si-qumeshti-mund-te-rrise-shanset-per-kancerin-e-gjirit-te-grate","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/infokosova.net\/new\/rreziku-i-fshehur-si-qumeshti-mund-te-rrise-shanset-per-kancerin-e-gjirit-te-grate\/","title":{"rendered":"Rreziku i fshehur: Si qum\u00ebshti mund t\u00eb rris\u00eb shanset p\u00ebr kancerin e gjirit te grat\u00eb"},"content":{"rendered":"<p><strong>Nj\u00eb studim i ri ka nxjerr\u00eb n\u00eb pah nj\u00eb lidhje alarmante midis konsumit t\u00eb qum\u00ebshtit dhe rritjes s\u00eb rrezikut p\u00ebr kancerin e gjirit te grat\u00eb.<\/strong><\/p>\n<p>Studiuesit e Universitetit Loma Linda, n\u00eb nj\u00eb k\u00ebrkim t\u00eb publikuar n\u00eb Revist\u00ebn Nd\u00ebrkomb\u00ebtare t\u00eb Epidemiologjis\u00eb, kan\u00eb zbuluar se marrja e qum\u00ebshtit mund t\u00eb ndikoj\u00eb ndjesh\u00ebm n\u00eb sh\u00ebndetin e grave, sidomos n\u00eb lidhje me nj\u00eb nga s\u00ebmundjet m\u00eb t\u00eb zakonshme oncologjike.<\/p>\n<p>Sipas k\u00ebtij studimi, grat\u00eb q\u00eb konsumojn\u00eb sasi modeste t\u00eb qum\u00ebshtit kan\u00eb nj\u00eb rrezik t\u00eb rritur p\u00ebr zhvillimin e kancerit t\u00eb gjirit, t\u00eb cilat arrijn\u00eb deri n\u00eb 80% n\u00eb var\u00ebsi t\u00eb sasis\u00eb s\u00eb konsumuar.<\/p>\n<p>Nj\u00eb konsum i vog\u00ebl, p\u00ebrkat\u00ebsisht rreth 1\/4 deri 1\/3 e filxhanit n\u00eb dit\u00eb, \u00ebsht\u00eb i lidhur me nj\u00eb rritje prej 30% n\u00eb rrezik. Nd\u00ebrsa p\u00ebr ato q\u00eb konsumojn\u00eb nj\u00eb filxhan t\u00eb plot\u00eb, rreziku rritet n\u00eb 50%.<\/p>\n<p>Situata b\u00ebhet edhe m\u00eb e r\u00ebnd\u00eb p\u00ebr ata q\u00eb kan\u00eb nj\u00eb zakoni t\u00eb konsumit t\u00eb dy ose tre gotave qum\u00ebsht n\u00eb dit\u00eb, pasi rreziku i kancerit arrin deri n\u00eb 80% m\u00eb shum\u00eb krahasuar me ata q\u00eb nuk e konsumojn\u00eb.<\/p>\n<p>Shkenc\u00ebtar\u00ebt dyshojn\u00eb se p\u00ebrmbajtja e qum\u00ebshtit dhe e proteinave t\u00eb tjera shtazore mund t\u00eb jet\u00eb shkaku pas k\u00ebtij rreziku t\u00eb rritur. Nj\u00eb faktor i r\u00ebnd\u00ebsish\u00ebm \u00ebsht\u00eb niveli i lart\u00eb i faktorit t\u00eb rritjes i ngjash\u00ebm me insulin\u00ebn-1 (IGF-1) n\u00eb gjak, i cili lidhet me lloje t\u00eb ndryshme t\u00eb kancerit.<\/p>\n<p>Pas k\u00ebtyre zbuluarjeve, shum\u00eb ekspert\u00eb rekomandojn\u00eb q\u00eb grat\u00eb t\u00eb rishikojn\u00eb zakonet e tyre dietike dhe t\u00eb jen\u00eb t\u00eb vet\u00ebdijshme p\u00ebr rreziqet e mundshme q\u00eb lidhen me konsumimin e qum\u00ebshtit.<\/p>\n<p>\u00cbsht\u00eb e r\u00ebnd\u00ebsishme q\u00eb \u00e7do grua t\u00eb jet\u00eb e informuar mbi ndikimin q\u00eb ka dieta e saj n\u00eb sh\u00ebndetin e p\u00ebrgjithsh\u00ebm, ve\u00e7an\u00ebrisht lidhur me s\u00ebmundjet serioze. Studimet si k\u00ebto ndihmojn\u00eb n\u00eb shp\u00ebrthimin e miteve dhe rrisin vet\u00ebdijen mbi dieta m\u00eb t\u00eb sh\u00ebndetshme.<\/p>\n<p><a href=\"https:\/\/facebook.com\/infokosova\" target=\"_blank\" rel=\"noopener\"><b>Komento edhe ti n\u00eb Facebook \u2013 bashkohu diskutimit!<\/b><\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>Nj\u00eb studim i ri ka nxjerr\u00eb n\u00eb pah nj\u00eb lidhje alarmante midis konsumit t\u00eb qum\u00ebshtit dhe rritjes s\u00eb rrezikut p\u00ebr kancerin e gjirit te grat\u00eb. Studiuesit e Universitetit Loma Linda, n\u00eb nj\u00eb k\u00ebrkim t\u00eb publikuar n\u00eb Revist\u00ebn Nd\u00ebrkomb\u00ebtare t\u00eb Epidemiologjis\u00eb, kan\u00eb zbuluar se marrja e qum\u00ebshtit mund t\u00eb ndikoj\u00eb ndjesh\u00ebm n\u00eb sh\u00ebndetin e grave, sidomos [&hellip;]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":339721,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[180],"tags":[],"class_list":["post-335507","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","category-shendeti"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/335507","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=335507"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/335507\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/media\/339721"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=335507"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=335507"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/infokosova.net\/new\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=335507"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}